Университетът

Студенти пишат проекти в кампанията „Моята професия – моето бъдеще”

Порталът на българските общини KМЕТА.bg организира национална кампания „Моята професия – моето бъдеще”. С мащабната инициатива цели да помогне на родния бизнес в търсенето на квалифицирани служители и да съдейства в изграждането на тясна връзка между учебните заведения и предприемачите

Инициативата стартира в партньорство с 29 утвърдени български университети, сред които е и Шуменският университет “Епископ Константин Преславски”, 9 големи компании, а патрон е Министерството на труда и социалната политика.

До 31 август 2020 г. всички желаещи студенти могат да подадат своята кандидатура, като се регистрират и изпратят своя иновативен проект по избрана тема. А те са:

Пощенска банка

Бъдещето обича смелите: Провокирай го с твоята идея за дигитален банков продукт от ново поколение

Виваком

Pay by Vivacom – изготвяне на комуникационна стратегия как приложението да бъде популяризирано сред студентите и да го използват в ежедневието си

Аурубис България

Нисковъглеродна енергия за енергоемко производство. Предложете възможности.

(Още информация за темата – четете ТУК)

Нова Броудкастинг Груп

Цялостна стратегия за развитие и популяризиране на най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп – „ПРОМЯНАТА”.

Филип Морис България

Стратегия за провеждане на информационна кампания за намаляване на замърсяването с цигарени филтри на околната среда и концепция за прилагането ѝ чрез публично-частни партньорства с общините в България.

(Още информация за темата – четете ТУК)

Джи Пи Груп

Строителството през 21 век – инфраструктурното бъдеще на България. Плюсовете и минусите в строителството на магистрали.

TheMayor.EU

Иновативни техники и инструменти при комуникирането на местни политики: Надграждаме заедно платформата TheMayor.EU.

ДП „Ръководство на въздушното движение“

Бъдещето на автоматизираните системи за управление на въздушното движение. Приложение на изкуствен интелект. Възможности за дистанционна работа на Ръководителите на полети извън центровете за обслужване на въздушното движение.

Риск Електроник

Дигитализацията на работното място: Как различните сектори на икономиката могат да внедрят новите технологии – напълно или частично? Къде има възможност за дистанционна работа чрез платформи, офис в облака, автоматизация, използване на AI и други? В кои сектори ще се наложи цялостна промяна на бизнес модела, за да се адаптират към дигиталната реалност?

Всеки участник може да изпраща до 1 /един/ свой авторски проект по конкретно зададена тема/направление, съгласно приложения към тези правила списък, в избрана професионална област, като изрично трябва да се посочи за коя компания е разработен проектът.

Компетентно жури, представено от компаниите – партньори на инициативата, ще определи наградените участници в националната кампания. Всяка от представените фирми има право да избере само един победител по темата, която е анонсирал, който ще получи парична награда в размер на 2000 /две хиляди/ лева, както и възможност за кариерно развитие в съответната компания (по преценка на компанията).

Всеки кандидат сам качва проекта си на специално създадената платформа – ТУК

Представянето на победителите в кампанията и техните печеливши проекти ще се състои през септември на официална церемония в София.

Повече информация за „Моята професия – моето бъдеще” може да бъде намерена ТУК.

Източник: KМЕТА.bg

Close